Joo, tää on tosi masentavaa. Maha roikkuu, reidet on paksut.. Nyt mä päätin oikeasti ja tosissani aloittaa laihduttamisen. Olen nyt 160 senttiä pitkä, painan 63 kiloa. Tavoitteeni on laijduttaa 10 kiloa kesäloman alkuun mennessä. Onneksi mulla on ihania ystäviä, jotka eivät välitä ulkonäöstä. He pikemminkin kehuvat, väittävät haluavansa osata meikata yhtä hyvin kuin minä. :---------)

Meikkaan, ja muutenkin huolehdin itsestäni. En kehtaisi mennä kouluunkaan ilman meikkejä, koska naamani näyttää ihan kuolleelta. Ripsetkään ei erotu ilman ripsaria. Niin vaalea olen.

Päivämeikkiini kuuluu kajal, ripsari, meikkivoide, puuteri, joskus huulikiilto / huulipuna.

 

Kirjottelen tänen viikottain, miten laihduttaminen sujuu. Ajattelin, että syön päivällä vähäsen, illalla jonkin verran. Aamulla en koskaan syö. Karkkeja, jäätelöä, limua ja keksejä en kaipaa.

Juuri sopivastikkin alkoi hiihtoloma, joten voin käydä aamuisinkin lenkillä. :--------) Mutta nyt seuraavaan aiheeseen.